Nos igen, G előttem említette, hogy az időpont választással baj volt, de mivel mi alapvetően spontán félprofi zenekar vagyunk ezért hajnali fél4kor is meg kell oldani és különben is akkor már csak az igazán elvakult fanatikus maradnak ott és ugyebár a törzsközönség az törzsközönség, ki kell szolgálni őket... A marketingről pedig annyit, hogy mindig is volt érzékem hozzá, de legközelebb ne izguljatok lesz plakát, tv, rádió megjelenés, sőt, ha sikerül lezsíroznom Moórival akkor a seggére is tetoválunk pár ad-ot, amit aztán csak az igazán kiváltságosak láthatnak (vagy akik ártatlanul ellátogatnak, teszem azt, egy kaukázus koncertre:), vagy taliznak vele egy sima szerdán, szóval így belegondolva lehet, hogy az előbb említettek közül ez a legjobb reklámfelület...:D:D:D). Visszatérve Morris1, nem nyomtunk túl sok számot, viszont volt impro dögivel, a lényeg, hogy mi élveztük és az masszív öt-hat fős közönség is.
jut is marad is
2009.04.05. 20:47
Szólj hozzá!
A bejegyzés trackback címe:
https://alvilagitakony.blog.hu/api/trackback/id/tr831048267
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Nincsenek hozzászólások.
Utolsó kommentek