HTML

Alvilági Takony

Egy képzelt zenekar, képzelt baráttal,
igazi rajongóknak!!!

ATime

Koncert időpontok

LESZ

2011. január 14.
Egy laza AT JAM
B. City Pub

VOLT

2010. december 28.
Alvilági Takony Ünnepi
Mega AfterChristmas Party
feat. 30y, Jurij, Kipu
ééés a Taknyos Kölykök
Gödör | 0:00 órakor
/Gaben igazolt hiányzása!/

2010. július 16.
EFOTT (Pécs-Orfű)
AT Szülinapi Mega Koncert
Number Two Reloaded
EFOTT Special Limited Edition Buli
Pepsi Nagyszínpad | 0:30 órakor

2010. július 15.
EFOTT (Pécs-Orfű)
AT Közönség Találkozó
Dreher All-in Pub | 14.00 órakor

2009. június 5.
Spagetti Ház (Siófok)
Búfelejtő - Nyárköszöntő
AT Mega Koncert

2010. március 25.
BUDAÖRSI NAPOK - KCSSK
HS7 Vs. AT
,avagy
AT TAVASZNYITÓ TRASH-METAL EST

2010. február 26.
A38 (Budapest)
Vad Fruttik, AT

2010. január 29-30.
Sopron
Alvilági Téli Takony Túr(h)a

2010. január 2.
Gödör Klub (Budapest)
Kaukázus Búcsú Koncert
utózenekar: AT

2009. december 28.
Gödör Klub (Budapest)
30y, AT

2009. október 23...ööö...24.
Veszprém
23.00 órakor | AT Ünnepi Mega Koncert

2009. szeptember 6.
Zöld Pardon (Budapest)
Kiscsillag, AT

2009. július 18.
EFOTT (Baja)
AT Első Születésnapi Nagykoncert
Nagyszínpad | 00:30 órakor

2009. július 17.
EFOTT (Baja)
AT Vs. Rohadék és a Kíváncsi
Red Bull Zenehangár | 20:30 órakor

2009. július 16.
EFOTT (Baja)
AT Közönségtalálkozó
Velkepopovice | 14:00 órakor

2009. július 9.
A38 (Budapest)
FISH!, AT

2009. július 5.
Zöld Pardon (Budapest)
Kaukázus, AT

2009. június 5.
Spagetti Ház (Siófok)
Nyitóbuli

2009. május 31.
Pannónia Fesztivál (Várpalota)
AT Akusztik
AT Sátor | 07:00 órakor

2009. május 30.
Pannónia Fesztivál (Várpalota)
AT Mega Koncert
Jagermeister Sátor | 03:00 órakor

Utolsó kommentek

mykulás

gyurkó 2010.12.06. 13:28

Boldog mikullancsot mindenkinek bogyókák:) Tegnap pedig tök nem raktam ki a cipőcskémet, de mégis mire hazaértem este, ott várt a jól megérdemelt csomagom a cipő nélkül is, szóval nem kell mindent elhinni amit mondanak nekünk... cipő nélkül is tojik a mikulás. Arról meg nem is beszélve, hogy több évig baszogattam a szüleimet, hogy miért tejbevonó masszás mikulás csokit meg ilyen gagyi dolgokat hoz, ők meg gondolom valahogy jól átadták neki (nem tudom, hogy megy ez a felnőttek világában :)), de a lényeg, hogy csupa menő, igazi csokis dolgot hozott mostan. Szal jó arc az öreg, meg az is igaziból mennyire nagy szerencse már ha belegondoltok, hogy az igazi télapó, a Jololofaszom, pont itt tölti ezt a hetet a mi kis országunkban, láttam a hírekben... milyen rossz lehet a többi gagyi országnak, hogy hozzánk jött pont az igazi:)
De a másik dolog meg az, hogy forgatom már az y lemezt (Gaben, elküldhetem, ha gondolod... mármint a lemezbolt címét, ahol megvásároltam jó magyar forintért:D), és egészen faszás lett, na jó, talán a várakozásaim nagyobbak voltak, de tudjátok, hogy van ez, többször kell meghallgatni, hogy beléje szeressen az ember. Bár sok számot már hallottam koncerten is, azoknak mondjuk könnyebb dolguk van, hogy a pici szívembe lopják magukat :D Szóval iszonyúan készüljetek az évadzáró AT fergetegre, ahol asszem pont ők lesznek az előzenekarunk, nem igazán néztem még utána :D
Akkor csak ezeket akartam, köszönöm a figyelem.

Ui: Mekkora fasza istencsászár címet találtam már ki:) Nézzed meg, hogy ugye, az én mikulásom, aztán akkor y-ékról is beszéltem, még valami kuláról kellett volna és aztán akkor lennék csak igazi médiafejedelem, de azért így is egyefene, megengedem magamnak.

csókolom

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://alvilagitakony.blog.hu/api/trackback/id/tr522496904

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Izabella a kövér nő 2010.12.06. 15:41:16

BOLDOG MIKULÁST NEKTEK IS!!

Nekem is hozott, a koli szobám küszöbére, pedig ott se volt semmi, még én sem:D
Egy egész csomagot. De még nem derült ki kinek a mikulása volt olyan kedves, hogy gondolt rám is:D

Szép napot, pápá

mooreman 2010.12.08. 16:21:10

Király vagy!
Bár teszem hozzá, hogy sztem a csizmát kell kibaszni az ablakba, nem cipőt!
A Jololopukki meg véletlenül, pont itt, egy hetet...? Biztos csak egy igaz Jololo van! Olyan tuti nincs, hogy minden országban ott legyen az egy igaz! :P
süti beállítások módosítása