HTML

Alvilági Takony

Egy képzelt zenekar, képzelt baráttal,
igazi rajongóknak!!!

ATime

Koncert időpontok

LESZ

2011. január 14.
Egy laza AT JAM
B. City Pub

VOLT

2010. december 28.
Alvilági Takony Ünnepi
Mega AfterChristmas Party
feat. 30y, Jurij, Kipu
ééés a Taknyos Kölykök
Gödör | 0:00 órakor
/Gaben igazolt hiányzása!/

2010. július 16.
EFOTT (Pécs-Orfű)
AT Szülinapi Mega Koncert
Number Two Reloaded
EFOTT Special Limited Edition Buli
Pepsi Nagyszínpad | 0:30 órakor

2010. július 15.
EFOTT (Pécs-Orfű)
AT Közönség Találkozó
Dreher All-in Pub | 14.00 órakor

2009. június 5.
Spagetti Ház (Siófok)
Búfelejtő - Nyárköszöntő
AT Mega Koncert

2010. március 25.
BUDAÖRSI NAPOK - KCSSK
HS7 Vs. AT
,avagy
AT TAVASZNYITÓ TRASH-METAL EST

2010. február 26.
A38 (Budapest)
Vad Fruttik, AT

2010. január 29-30.
Sopron
Alvilági Téli Takony Túr(h)a

2010. január 2.
Gödör Klub (Budapest)
Kaukázus Búcsú Koncert
utózenekar: AT

2009. december 28.
Gödör Klub (Budapest)
30y, AT

2009. október 23...ööö...24.
Veszprém
23.00 órakor | AT Ünnepi Mega Koncert

2009. szeptember 6.
Zöld Pardon (Budapest)
Kiscsillag, AT

2009. július 18.
EFOTT (Baja)
AT Első Születésnapi Nagykoncert
Nagyszínpad | 00:30 órakor

2009. július 17.
EFOTT (Baja)
AT Vs. Rohadék és a Kíváncsi
Red Bull Zenehangár | 20:30 órakor

2009. július 16.
EFOTT (Baja)
AT Közönségtalálkozó
Velkepopovice | 14:00 órakor

2009. július 9.
A38 (Budapest)
FISH!, AT

2009. július 5.
Zöld Pardon (Budapest)
Kaukázus, AT

2009. június 5.
Spagetti Ház (Siófok)
Nyitóbuli

2009. május 31.
Pannónia Fesztivál (Várpalota)
AT Akusztik
AT Sátor | 07:00 órakor

2009. május 30.
Pannónia Fesztivál (Várpalota)
AT Mega Koncert
Jagermeister Sátor | 03:00 órakor

Utolsó kommentek

M.U.Z.I.K. | Karabély - Taníts meg élni

gyurkó 2010.09.25. 18:55

Miért ne lehetne máma mindenki boldog? Ímigyen mondja a szám és milyen igaz! Legyen hát így, de ne csak máma, hanem legalább addig, amíg a német kutatómunkán lévő dobos isten vissza nem ér, hogy zöld betűivel beborítsa eme zenei remeket. Üdvözlök mindenkit a 'zenéről így nem lehet írni' rovatunkban! Visszatértem! Jeeeee! :)  Szóval eheti játékosunk a karabély együttes - az meg miaz? -, akik sajnos már rég feloszlottak (tudom, hogy így talán aktualitásbeli törést lehet felfedezni :), de ez egy ilyen rovat, ahol összeolvad múlt, jelen és jővő - de szép is!), és így ne is nagyon szeressétek meg őket (jajj, ettől még lehet szeretni! Spec én most hallom elsőre - leszámítva azt, amikor így úgy amúgy hallottam, csak nem tudtam mit... - és megszerettem... De azt mondod nem lehet? Ejjj!), meg ne akarjatok koncertjükre menni (AKAROK!), mert nem lehet :( Ki mondja? A szám pedig nekem nagyon tetszik, régóta szerelmem, de csak most találtam meg, arról szól, hogy a kedves énekes fiú szeretné, hogy ha a kalóz ikon Mr Bluebeard - ...nyád... :D Ezé most kellet az angol de mé... :P - megtanítaná élni, csajozni, kártyázni, bulizni, és minden bizonnyal enni is. Ugyanis elég sok kajás utalás van benne, ami nem baj, csak megéheztem tőle... Tolok is szerintem egy kis mákos tésztát, mondjuk azután mindig fogat kell mosni, ez a mákos tészta szabály :) Hmmm... JAh kérem! Vagy lehet, hogy ennek nincs köze a MUZIKhoz? Ne engem kérdezz, én nem értek hozzá! lehet, térjünk is vissza. A "klip" eszeveszettül pörgős és változatos, amit látunk egyébként, az a margit körűt a Bem moziból nézve.. Ezt Te honnan tudtad? Ügyes vagy! nos igen és ezt ők csinálták, mármint ez így van, ezzel a képivilággal, talán kevés, talán. Meg amúgy az egész zene úgy emlékeztet valamire, valami kézenfekvőre, de nem jut eszembe... kommentben várom a megoldásokat:) Volt egy sorozat az m1-en, valami kávéházas, sztem pont itt ültek. Különleges volt, mert sok híres magyar színésszel forgatták elsőként HD-ben... De most lusta vagyok utána keresni, majd úgyis kommentben ér csak a nyerés, szal oda tolom! :D, hogy kit mire, hátha rájövök. Nah mindegy, MUZIK kipipálva. Háááát... De most még csak kék pipával :)  Jön minnyá a zöld pipa is! ;) Jó hétvégét mindenkinek, én megyek és táncolok a zenénkre Pacsiszkájával és nővérével Puszlanával :D csókolom
Na amúgy sztem a szöveg metafórikusan Budapestről szól, kék szakálla van, ami a Duna... :D Sztem... Az étlap meg tulajdonképp az a sok minden amit adott, ad, vagy adhat annak aki belekeveredik lüktető életébe! Ennyi! Több ilyen mesteri kielemzést sosenem fogok írni! ;) Szal élvezzétek ki! Amúgy a karabélyról még annyit, hogy ez + ez. Jah a dallam nekem tetszik, kicsit lassú, és hát valjuk meg, ahogy elindul kissé Kaukázusos, KHJ-ra hajaz a hangszín... Jah, bocsánat: DrKHJDrHJdrKDrdr-re... :D:D:D Zöld Pipa Puszi!

Címkék: muzik

7 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://alvilagitakony.blog.hu/api/trackback/id/tr992322873

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

gyurkó 2010.09.25. 18:58:02

GAAAABBBEEEENNNN nem rakja középre, gyere haza és csinálj valamit... Hiányzol... :D

gyurkó 2010.09.26. 22:17:28

Nah sikerült vasárnap estére :D Mégis megvagyok, németeljé csak, lepényhal :)

gyurkó 2010.09.27. 20:39:27

Uhhh a Duna a kék, de okos vagy, nem hiába na... A KHJ-s vonalról meg annyit, hogy a szép, okos blogunk itt most fel is kínálja nekem ajánlott bejegyzésként a Földlakó MUZIKját:)

sebooe 2010.10.24. 20:04:39

Má' boccsánat, a Krabély zenekar 1990-ben alakult, és már nincs is.A Kaukázis meg mikor is? Hát akko' ki hajaz kikre is?

sebooe 2010.10.24. 20:17:01

ja, a Tanits meg élni pedig 2002-es!

gyurkó 2010.10.26. 10:40:04

Nah igen, írtam is, hogy már nincsenek ők a palettán:) viszont a KHJ-ben igazad van persze, de Gaben is szépen tudja ezt és a hajazt sem úgy érti, hogy másolja, hanem, hogy hasonlít, aminél meg mindegy, hogy ki volt előbb.

mooreman 2010.10.26. 13:23:23

Most akkor komolyan magyarázkodni kezdtél, vagy most télleg??? MINDENT úgy értek ahogy értek! Ennyi!
Ráadásul a 'zenéről így nem lehet írni' címmel ment a rovat, szal én nem is értem! Valter bérenc... :P

Hogy a Káró Rezső legyen veled.... ;)
süti beállítások módosítása