HTML

Alvilági Takony

Egy képzelt zenekar, képzelt baráttal,
igazi rajongóknak!!!

ATime

Koncert időpontok

LESZ

2011. január 14.
Egy laza AT JAM
B. City Pub

VOLT

2010. december 28.
Alvilági Takony Ünnepi
Mega AfterChristmas Party
feat. 30y, Jurij, Kipu
ééés a Taknyos Kölykök
Gödör | 0:00 órakor
/Gaben igazolt hiányzása!/

2010. július 16.
EFOTT (Pécs-Orfű)
AT Szülinapi Mega Koncert
Number Two Reloaded
EFOTT Special Limited Edition Buli
Pepsi Nagyszínpad | 0:30 órakor

2010. július 15.
EFOTT (Pécs-Orfű)
AT Közönség Találkozó
Dreher All-in Pub | 14.00 órakor

2009. június 5.
Spagetti Ház (Siófok)
Búfelejtő - Nyárköszöntő
AT Mega Koncert

2010. március 25.
BUDAÖRSI NAPOK - KCSSK
HS7 Vs. AT
,avagy
AT TAVASZNYITÓ TRASH-METAL EST

2010. február 26.
A38 (Budapest)
Vad Fruttik, AT

2010. január 29-30.
Sopron
Alvilági Téli Takony Túr(h)a

2010. január 2.
Gödör Klub (Budapest)
Kaukázus Búcsú Koncert
utózenekar: AT

2009. december 28.
Gödör Klub (Budapest)
30y, AT

2009. október 23...ööö...24.
Veszprém
23.00 órakor | AT Ünnepi Mega Koncert

2009. szeptember 6.
Zöld Pardon (Budapest)
Kiscsillag, AT

2009. július 18.
EFOTT (Baja)
AT Első Születésnapi Nagykoncert
Nagyszínpad | 00:30 órakor

2009. július 17.
EFOTT (Baja)
AT Vs. Rohadék és a Kíváncsi
Red Bull Zenehangár | 20:30 órakor

2009. július 16.
EFOTT (Baja)
AT Közönségtalálkozó
Velkepopovice | 14:00 órakor

2009. július 9.
A38 (Budapest)
FISH!, AT

2009. július 5.
Zöld Pardon (Budapest)
Kaukázus, AT

2009. június 5.
Spagetti Ház (Siófok)
Nyitóbuli

2009. május 31.
Pannónia Fesztivál (Várpalota)
AT Akusztik
AT Sátor | 07:00 órakor

2009. május 30.
Pannónia Fesztivál (Várpalota)
AT Mega Koncert
Jagermeister Sátor | 03:00 órakor

Utolsó kommentek

Pafe...02

gyurkó 2010.05.26. 20:45

Hol is, hol is tartottam, aaaaahhhhaaaa, a péntek utáni nap, az általában és most is a:
Szombat: aludtam egy beteges tizenkétésfél órát, aminek következtében viszonylagos kipihentséggel vágtam neki a futball mérkőzésemnek, ahol is tragikusan megsérültem, kiment a térdem így oldalra, majd rögtön visszaugrott. Rém ijesztő volt és némelyest meg is pecsételte a fesztiválom további részét, mert menni alig bírtam... De ugye nincs mese, kripliként is elvárások vannak, szóval busz (titkos alkohol fogyasztással), és 22re épp leérés, ami jó, mert 30y-t így még pont elértük. Ez elég babára sikerült, bár nem nagyon emlékszem rá, de Rezső sztem végig tartotta a roncs lábamat, annyira jól végig ugráltam egy lábon... Eztán valami Tesco discora látogattunk, de itt már végképp nincs emlékem. Reggel ettem fornettit azt tudom. Pizzást. Friss volt és meleg. Boldog voltam:D
Vasárnap: Bár csak 2 óra telt el a fornetti óta, mégis új napnak kell írnom, mert megint kiforralt a nap Clarenceből. Tudtam, hogy - bár ekkor voltam a legrosszabbul - van valami, ami segítheti felébredésemet és egészségemet, ez pedig nem más mint a csodálatos 51%-ban tejet is tartalmazó reggeli kakaó ital!!! Így hát éltem is vele és újra elindultunk a városba, múzeumozni... nem volt rossz, bár nem illettem oda:D HS7-re visszaértünk és ittam is pár sört, ami elég volt, hogy a második sorban bukdácsoljak egyedül szánalmasan, Gaben, jobb láb és önbecsülés nélkül:). Nem nagyon érdekelt. Szeretem a hevünt is. Meg a tejszeletet. Na de ezután jött a rövid ital meg a Fish! 40 perces örülete, ami alatt önhibámon kivül még pogóba is keveredtem, de szerencsére egy lány kimentett. Rendes volt tőle, mondjuk nem tudom, hogy húzott ki és miért, meg utána el is veszett... Így utólag belegondolva talán nem is létezett:D Lehet Rezsi valameik nője volt:D:D Itt már csak Kispálra lehetett menni, ahova kicsit sértődőtt arccal léptem a több ezres tömegbe, hogy ezzel is kifejezzem a csütörtöki csillag koncertes csalódottságomat. Biztos levette a Lovasi:) Nem is teccett annyira, de lehet az előítéleteim miatt, utána belga volt meg irie, de ezeket csak nagyon felületesen, mert ki voltam már mint a liba. A lábam is megdagadt szépen, mint az öregeknek szokott, így a bokám meg minden. Nagy jeti lábam lett:D
Hétfő: meglepetésemre, már 9kor felkeltem a nap miatt:D el is kaptuk a 10.22es hazavonatot és meg is érkeztem épségben otthonra. Azért kezdtem bele mégis a hétfői napba, hogy nehogy lemaradjatok arról nem mellékes tényről, hogy találtam egy kullancsot a zacsimban:D Bizony ez ilyen őszinte blog, nincsenek titkok:D Nem volt nagy kullancs még, ki is téptem csipesszel, fejestül mindenestül... Remélem megmaradok.De az kérdéses, hogy, hogy került oda, mert végig szexuális feszülős boxerekben volt és túl sokat nem is került elő:D Bár most hogy így belegondolok a részegen bokor aljában pisilve lehet, hogy akkor... megcélozta a jobbost és ugrott:D.
Összegezve a fesztivált: kurva sok pénz, frutti Vs halacska verseny a legjobb koncertért, térd problémák, kb 30 sör, sok-sok parti-barát, Gabika hiány (szereti ha így hívják:D), TaknyosKölykök propaganda zenekar, és egy fergeteges zacsikullancs:D
Köszönettel és tisztelettel Puszil és Pacsil: Gyurkó fon Takony gróf, mindnyájatokat:)

9 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://alvilagitakony.blog.hu/api/trackback/id/tr372033925

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Izabella a kövér nő 2010.05.27. 17:25:05

Velem is pontosan ez történt. Na nem a zacsikullancs, de a térdkripliség igen. Menj el dokihoz, meg pihentesd, meg jegeld. Mondjuk a doki is ezt fogja mondani, plusz engem még be is gipszelt.
Jah és a gipsz, és a nem terhelés (mert nem tudod)miatt, elgyengül a kis combod. Szal. elég rendesen megszívtad te is.

mooreman 2010.05.27. 20:39:00

...nyád a Gabika! :D:D:D

gyurkó 2010.05.27. 21:45:20

Iza: Voltam vele dokinál, és mondta, hogy jah, pihi meg jég... mondom, kész szerencse, hogy bejöttem:D Viszont én erősebb vagyok, szal semmi gyengülés:D
G: Nah nézd, hogy mind a kettőhöz, hogy menetrend szerint beanyáztál:D

gyurkó 2010.06.01. 14:34:09

Teljességgel igazad van... Gaben fentebb magyarázkodik is, de én mondtam neki, hogy szívesen tolnék, csak akkor megint nagyon sok gyurkó bejegyzés lett volna egymás után...

mooreman 2010.06.02. 09:57:06

Jajj hagyjuk már... Most ki magyarázkodik?? :D Gy-gy-gy... Ez egy demokratikus blog, akkor jegyzel be, ha akarsz vagy ha KELL! ;)

Izabella a kövér nő 2010.06.03. 18:14:37

Hihetetlen, hogy már több mint egy éve nyomon követem a zenekar életét. Nem hittem volna anno. . :D

gyurkó 2010.06.04. 22:31:20

Jó, hát igazából nem nagyon van beleszólási jogod, egyszerűen túl jó ahhoz, hogy itt hagyd:D Amúgy boldog egy évet!!! csók

Izabella a kövér nő 2010.06.04. 22:42:39

Húúúú!!!:D:D:D
Évforduló:D:D:D:D: Ilyen már nagyon rég nem volt nekem:D
És ahogy nézem nem is mostanság lesz:D
süti beállítások módosítása