HTML

Alvilági Takony

Egy képzelt zenekar, képzelt baráttal,
igazi rajongóknak!!!

ATime

Koncert időpontok

LESZ

2011. január 14.
Egy laza AT JAM
B. City Pub

VOLT

2010. december 28.
Alvilági Takony Ünnepi
Mega AfterChristmas Party
feat. 30y, Jurij, Kipu
ééés a Taknyos Kölykök
Gödör | 0:00 órakor
/Gaben igazolt hiányzása!/

2010. július 16.
EFOTT (Pécs-Orfű)
AT Szülinapi Mega Koncert
Number Two Reloaded
EFOTT Special Limited Edition Buli
Pepsi Nagyszínpad | 0:30 órakor

2010. július 15.
EFOTT (Pécs-Orfű)
AT Közönség Találkozó
Dreher All-in Pub | 14.00 órakor

2009. június 5.
Spagetti Ház (Siófok)
Búfelejtő - Nyárköszöntő
AT Mega Koncert

2010. március 25.
BUDAÖRSI NAPOK - KCSSK
HS7 Vs. AT
,avagy
AT TAVASZNYITÓ TRASH-METAL EST

2010. február 26.
A38 (Budapest)
Vad Fruttik, AT

2010. január 29-30.
Sopron
Alvilági Téli Takony Túr(h)a

2010. január 2.
Gödör Klub (Budapest)
Kaukázus Búcsú Koncert
utózenekar: AT

2009. december 28.
Gödör Klub (Budapest)
30y, AT

2009. október 23...ööö...24.
Veszprém
23.00 órakor | AT Ünnepi Mega Koncert

2009. szeptember 6.
Zöld Pardon (Budapest)
Kiscsillag, AT

2009. július 18.
EFOTT (Baja)
AT Első Születésnapi Nagykoncert
Nagyszínpad | 00:30 órakor

2009. július 17.
EFOTT (Baja)
AT Vs. Rohadék és a Kíváncsi
Red Bull Zenehangár | 20:30 órakor

2009. július 16.
EFOTT (Baja)
AT Közönségtalálkozó
Velkepopovice | 14:00 órakor

2009. július 9.
A38 (Budapest)
FISH!, AT

2009. július 5.
Zöld Pardon (Budapest)
Kaukázus, AT

2009. június 5.
Spagetti Ház (Siófok)
Nyitóbuli

2009. május 31.
Pannónia Fesztivál (Várpalota)
AT Akusztik
AT Sátor | 07:00 órakor

2009. május 30.
Pannónia Fesztivál (Várpalota)
AT Mega Koncert
Jagermeister Sátor | 03:00 órakor

Utolsó kommentek

M.U.Z.I.K. | Kistehén Tánczenekar - Szerelmes vagyok minden nőbe

mooreman 2010.04.11. 19:32

Nah! Vártátok már, mi, a MUZIKot... :D  [hogy is fogalmaztál? kierőszakolt muzik:D] Hááát! Íme! Kistehén táncizencsikarcsi! Szerelmes vaok minden nőbe...  [ne basszá' te is?:)] Gyurkó preferálta eme szerzeményt a tehenektől, mert nékie ez a bejövős... Én mondjuk most a Jó csávó a Márkó-t toltam volna, mer az FRISS! [FHISS!] Meg divatbuznyák vaok... [hát én is lennék, hol kell aláírni?] :D De nem mondom, h ezt nem szeretem! :D A szövegből kiderül napjaink underground zenekarainak nagy erénye, h ha faszásan stílusos altercsoda akarol lenni, olyat írjá, h ne tudja még egy költő sem, h miről szól, vagy mi az üzenet (természetesen a SEX.. mint mindig... gondolom... me nem vagyok irodalomtanár... :D) [hát már hogyne mi más lenne?]. Most persze elkezdhetnénk okoskodni, h így meg úgy, de valljuk be, próbáltak egy bizonyos dallamra vicces és rímes lyricet nyomatni... Ennyi! :D Amúgy ha jól vagyok informálva (a legjobb hírforrásból töltődöm, Rezsőből! :D) aztat mondják, h feloszlottak, vagy h más formációban mennek tovább... Nem tudom, de nézzük meg a honlapot! :D Na? Jah, bocs... itt az oldaluk.. :D Szal, aki tud angolul (azaz nem én) annak lejöhetett, h akkor 2009-ben voltak változások. És mostanra már csak Kistehén néven próbálkoznak... (Heti kérdésünk, hová tűnt a Tánczenekar???) Ha tévedtem Prof. Dr. Cservák Emilio Laurence Figerald kisegít... :D [Üdvözletem a kedves közönség, ha már így be lettem ide integrálva, akkor elmondanám tisztelettel, hogy mégis mi a tökömet képzelsz te, vasárnap késő este fogok majd netbúvárkodni neked??? szép nem vagy hülye ne legyél....] Na ha már ilyen nevek gyöngyöznek az irásomban, jobb ha abbahagyom. :D Tájékozódjatok és hallgassatok littlecow-t! ;) S ne feleddjétek, Jó csávó a Rezzzsó! :D:D:D
De még mennyire, hogy az! Viszont a zenénk pedig, ami ugye a szerzőből adódóan 1 azaz egy teljes hét késéssel érkezett, az valami frenetikum, szépen szoktam rá táncizni ,amikor meghallom, mert nagyon szépen dallamos és nem kell itt mögé látni, meg mittom én,de a szex persze nyilvánvaló. Szóval nagyon szeretjük, Gaben is oda van érte ám, csak fél, hogy meglátjátok az érzelmes oldalát is:D
Na, akkor valamikor közlök gyönyörű képet a héten, igazán szép lett, és G is örülni fog, hogy nyilvánosságra kerülnek:) Na csókolom, mindenkinek szép hetet.

Címkék: muzik

8 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://alvilagitakony.blog.hu/api/trackback/id/tr21912722

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

liquid_blog 2010.04.11. 19:45:04

Én voltam megújult kistehene koncerten, nem igazán van változás, csak az énekes haja nőtt meg egy picit. Soha nem tudtam ezt a tánczenekart hova tenni. A koncert első felében csak álltam és néztem, mi ez a szar. Egyszerűen szörnyű volt, aztán a második felében meg marha jó. Lehet akkor változott meg a zenekar? Ja és a zenéiken egyáltalán nincs főszerepben a dob, de akkor minek két dobos, akik ráadásul tök ugyanazt ütik?

A héten nem voltatok Silenus-on? Bár sztem a HS7 fosul szólt, és rájöttem le vagyok picit maradva. Az Erik Sumo viszont tök jó volt!

gyurkó 2010.04.12. 12:39:57

Nem voltunk, pedig nézegettem a honlapot, de nem nagyon fogott meg, plusz rá sem értünk... De szted jó hely az? A két dobos meg biztos, hogy azért kell, hogy ha az egyik elvesztené a ritmust, akkor könnyen visszataláljon:)

liquid_blog 2010.04.12. 14:33:57

Picit drága hely volt és szar a kialakítása. De volt aki megoldotta és bevitte magával a piát. :D

Izabella a kövér nő 2010.04.12. 15:04:11

:D:D:D:D:D:D:D:D:D

Gyuri! HS7 nem fogott meg????Mi bajod?

liquid_blog 2010.04.12. 15:07:26

Neked ennyire tetszett a koncert? Szarul szólt és nem lehetett látni semmit. Bár azt bírtam, hogy mindenki oldalról nézte/hallgatta a koncertterem meg félig üres volt. :D

Izabella a kövér nő 2010.04.13. 11:33:46

Szarul szólt, igaz, viszont az én fejemben rendesen szólt, és mivel tudtam a szöveget, ez nagyon kevéssé zavart.

Én azon lepődtem meg, hogyha látja, a programban, hogy HS7. Az nem fogja meg?

gyurkó 2010.04.13. 13:19:51

@Izabella a kövér nő: az még csak csak, de a helyre gondoltam, kicsit sznobosnak tűnt a honlap alapján, de persze tudom, hogy hs7 az nem lehet az, de látod, hogy drága hely, nekem meg az alap, hogy folyamatosan utántöltök... de igazából mindegy is mert úgysem tudtunk volna menni...

liquid_blog 2010.04.13. 14:42:27

Ajj Izy, hangsúlyozod még ki a "tudtad a szöveget" dolgot? Az első hozzászólásnál írtam: "s rájöttem le vagyok picit maradva"!

Második nap 590 volt egy sör a harmadikon volt 490-ért is.
Soha ne próbáljatok meg olyan piát kérni, amiből van kétdecis üveg is, én csak a pohárra hajtottam és bebuktam, mert mindenféle gyümölcsléből volt üveges kiszerelés, kb egy korsó sör áráért... :(
süti beállítások módosítása