HTML

Alvilági Takony

Egy képzelt zenekar, képzelt baráttal,
igazi rajongóknak!!!

ATime

Koncert időpontok

LESZ

2011. január 14.
Egy laza AT JAM
B. City Pub

VOLT

2010. december 28.
Alvilági Takony Ünnepi
Mega AfterChristmas Party
feat. 30y, Jurij, Kipu
ééés a Taknyos Kölykök
Gödör | 0:00 órakor
/Gaben igazolt hiányzása!/

2010. július 16.
EFOTT (Pécs-Orfű)
AT Szülinapi Mega Koncert
Number Two Reloaded
EFOTT Special Limited Edition Buli
Pepsi Nagyszínpad | 0:30 órakor

2010. július 15.
EFOTT (Pécs-Orfű)
AT Közönség Találkozó
Dreher All-in Pub | 14.00 órakor

2009. június 5.
Spagetti Ház (Siófok)
Búfelejtő - Nyárköszöntő
AT Mega Koncert

2010. március 25.
BUDAÖRSI NAPOK - KCSSK
HS7 Vs. AT
,avagy
AT TAVASZNYITÓ TRASH-METAL EST

2010. február 26.
A38 (Budapest)
Vad Fruttik, AT

2010. január 29-30.
Sopron
Alvilági Téli Takony Túr(h)a

2010. január 2.
Gödör Klub (Budapest)
Kaukázus Búcsú Koncert
utózenekar: AT

2009. december 28.
Gödör Klub (Budapest)
30y, AT

2009. október 23...ööö...24.
Veszprém
23.00 órakor | AT Ünnepi Mega Koncert

2009. szeptember 6.
Zöld Pardon (Budapest)
Kiscsillag, AT

2009. július 18.
EFOTT (Baja)
AT Első Születésnapi Nagykoncert
Nagyszínpad | 00:30 órakor

2009. július 17.
EFOTT (Baja)
AT Vs. Rohadék és a Kíváncsi
Red Bull Zenehangár | 20:30 órakor

2009. július 16.
EFOTT (Baja)
AT Közönségtalálkozó
Velkepopovice | 14:00 órakor

2009. július 9.
A38 (Budapest)
FISH!, AT

2009. július 5.
Zöld Pardon (Budapest)
Kaukázus, AT

2009. június 5.
Spagetti Ház (Siófok)
Nyitóbuli

2009. május 31.
Pannónia Fesztivál (Várpalota)
AT Akusztik
AT Sátor | 07:00 órakor

2009. május 30.
Pannónia Fesztivál (Várpalota)
AT Mega Koncert
Jagermeister Sátor | 03:00 órakor

Utolsó kommentek

M.U.Z.I.K. | Tape Underground - Közelér

gyurkó 2010.02.28. 18:49

Na most gecire tudod, hogy nem érdemled meg???? MERT? Pláne a frutti incidens után (amiről természetesen G igazoltan volt távol, de azért ugye mégis - ide furakszik most már egy ...nyád! :)). El kell ugyanis áruljam, hogy a TU kizárólagosan Gaben kérelmére kerülhetett be a rovatba, mert én makacs vagyok és nem nyitok az újra... Hát baszuttol meg is leptél vele, én a következő MUZIK-ba akrtam mocsokmód betenni, h dafke, de megleptél... télleg! eddig legalább is, de most, hogy megláttam a honlapon, hogy ingyen le lehet cuppantani az összes számukat (naaa, igen? Akkor gecire nehéz lett volna belinkelni ide, nemde?), így kicsit azért megértőbb vagyok. Szépen le is szedem és kapnak egy esélyt - azt a rohadt, TE nyitottak nyitottja! :D -, bár a stílus ettől függetlenül azért nincs túl közel (:)) hozzám. (Úgy jobb lett volna, ha azt írod, hogy nem ér el túl közel hozzád! :D:D:D) De végülis ugye ahány ház, annyi szopás:D (na megin buzul... jah, h ha szopás, azt nem feltétlenül férfi végzi rajta? hmmm... na akkor most kis a meleg?.. ajjajj... hagyjuk is ezt a témát! :D), szóval ezt is megéltük, viszont írni róla nem nagyon tudok, de a cím bizonyára arra utal, hogy nem szeretjük, ha a gégészeten a felmelegített tükör túl közel ér a torkunkhoz, vagy valami ilyesmi lehet:D (TELIBEEEE.... beletrafáltál!), elvont játékosok ők is, mint sok underground szereplő... Amúgy a szövegbőlkiderülnek a dolgok... Sztem! :) Még ha el is vont! (Ráadásul, most stílusosan a honlapjukról elérhető a lyric, mert ha már feltették, legyen nekik látogatottság, és ne a zeneszöveg májerkedjen emitten... :D)
Hát G, akárhogy is akarom, nem nagyon tudok mit mondani erről... még egy alkohol mámoros koncert élmény sincs, se egy vicces anekdota, semmi, teljesen közömbös vagyok és ugyanakkor hihetetlenül jó arc, hogy bevállalom, hogy a nevem megjelenjen a szerző rovatban:) szívesen, a kocsikat szeretem:):) csók
No akkor ha Te már nemis, én azért fűznék egy két dolgot ide, mivel hát nekem azért nagy szerelmem a TU. Még ha kevés számát is ismerem. De bátran ajánlom figyelmetekebe a Kétperc és az Úgy lépek... című számokat is, ami hangzásvilágban hasonló, mégis más... :) (S azért héba hóba fel-fel zendül az MR2-n) Amúgy PaFe honlapján szavaztam rájuk, de ahogy látom gyérül állnak... Spec én nem értem. :( Jó hát nem tudom, h lehet rá bulizni, mert koncertről nagyon nem tájékoztat a honlap... Kicsit aggódom, lehet, h a srácok kénytelenek nem ebből élni és nem jut idő erre az "időpocsékolásra"... Főleg, ha nem hívják őket az olyan begyöpösödöttek, mint például az akinek nem írom le a nevét... Gy... :D A szövegre visszatérve természetesen a SEX-ről szól, bár nem tudom még, h hogy, de majd egyszer ha rájövök leírom. :D Kellemes muzsika, sztem jó kis chill out... De persze ne ettől várjátok, h vidámabbak és örömtelibbek lesztek! De.. nem is kellmindig vidámkodni! Hehehe... Na jóklegyetek és legyetek annyira elégedettek a mostani MUZIKkal, mint ÉN! :D:D:D

Címkék: muzik

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://alvilagitakony.blog.hu/api/trackback/id/tr351797721

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Izabella a kövér nő 2010.03.03. 18:58:46

Nekem személy szerint tetszik, bár én is kevés számukat ismerem. Mondhatni ezt a 3-at:D:D:D:D

De ahogy nézem nem lesznek az előzenekarotok, mert nincs meg a közös egyetértés. . .Sebaj, nekem is volt már ami nem tetszett. . :D(nem mintha sok közöm lenne hozzá).

De majd tessék kevésbé depis számokat betenni, mert a rajongó közönségnek elszaródott a kedve. . . na nem miattatok. .

Üdv. Pusszanat

liquid_blog 2010.03.03. 21:22:05

Jaja, ez most elég depis...................
...........................................
...........................................
De nekem ezek most feldobták picit:
www.youtube.com/watch?v=yXq06mMjKSQ
www.youtube.com/watch?v=1vRA0yVwryQ

Ajánlom a taknyoknak is egy ilyen koncertet.
Ha máshonnan nem ismernék, akkor csak annyit, hogy azért üt el a Szalai Éva a többi Kauk számtól, mert annak ez a srác írta a szövegét és a zenéjét is. Nem mellesleg az orszég legjobb gitárosa!
süti beállítások módosítása