HTML

Alvilági Takony

Egy képzelt zenekar, képzelt baráttal,
igazi rajongóknak!!!

ATime

Koncert időpontok

LESZ

2011. január 14.
Egy laza AT JAM
B. City Pub

VOLT

2010. december 28.
Alvilági Takony Ünnepi
Mega AfterChristmas Party
feat. 30y, Jurij, Kipu
ééés a Taknyos Kölykök
Gödör | 0:00 órakor
/Gaben igazolt hiányzása!/

2010. július 16.
EFOTT (Pécs-Orfű)
AT Szülinapi Mega Koncert
Number Two Reloaded
EFOTT Special Limited Edition Buli
Pepsi Nagyszínpad | 0:30 órakor

2010. július 15.
EFOTT (Pécs-Orfű)
AT Közönség Találkozó
Dreher All-in Pub | 14.00 órakor

2009. június 5.
Spagetti Ház (Siófok)
Búfelejtő - Nyárköszöntő
AT Mega Koncert

2010. március 25.
BUDAÖRSI NAPOK - KCSSK
HS7 Vs. AT
,avagy
AT TAVASZNYITÓ TRASH-METAL EST

2010. február 26.
A38 (Budapest)
Vad Fruttik, AT

2010. január 29-30.
Sopron
Alvilági Téli Takony Túr(h)a

2010. január 2.
Gödör Klub (Budapest)
Kaukázus Búcsú Koncert
utózenekar: AT

2009. december 28.
Gödör Klub (Budapest)
30y, AT

2009. október 23...ööö...24.
Veszprém
23.00 órakor | AT Ünnepi Mega Koncert

2009. szeptember 6.
Zöld Pardon (Budapest)
Kiscsillag, AT

2009. július 18.
EFOTT (Baja)
AT Első Születésnapi Nagykoncert
Nagyszínpad | 00:30 órakor

2009. július 17.
EFOTT (Baja)
AT Vs. Rohadék és a Kíváncsi
Red Bull Zenehangár | 20:30 órakor

2009. július 16.
EFOTT (Baja)
AT Közönségtalálkozó
Velkepopovice | 14:00 órakor

2009. július 9.
A38 (Budapest)
FISH!, AT

2009. július 5.
Zöld Pardon (Budapest)
Kaukázus, AT

2009. június 5.
Spagetti Ház (Siófok)
Nyitóbuli

2009. május 31.
Pannónia Fesztivál (Várpalota)
AT Akusztik
AT Sátor | 07:00 órakor

2009. május 30.
Pannónia Fesztivál (Várpalota)
AT Mega Koncert
Jagermeister Sátor | 03:00 órakor

Utolsó kommentek

legyen valami pezsgés, legyen valami romlás:)

gyurkó 2009.10.01. 15:18

Na igen, külön köszönjük Neked Rezzsel, hogy itthon ülhettünk tegnap este és végig scrabble-özhettünk:) te hát én kajak nem tudom, de ez mindenben jó, nagyon elverte a számat, mondjuk az sokat dobott a játékán, hogy azzal érvelt, hogy mivel ő kitalált barát ezért használhat kitalált szavakat:D:S De viccen kivül, ugye tegnap volt FISH! és mi nem voltunk, kicsit úgy érzem belül meghalt vmi bennem, eddig az összes bp koncerten ott voltunk egy ideje, de most ennek a hagyománynak vége lett... mondjuk ahogy a MUZIKba közös zenét teszünknek is... mérlegeljünk csak és idézzük fel a már már kőbe véshető "Gaben a hibás" szabályunkat és illesszük rá eme két példára...ööö igen: __100% Match__ nah, ez meglep, de hát a gép ugye nem hazudik:D:D
Aztán itt van még a színem, (na nem az egyre halványodó bőrszínem, mocskos tél miatt vesztem a szép barna bőrőm:( igen, tél, ugyanis sztem csak két évszak van, a jó évszakok a tavasz és a nyár -ezeket, mivel ez a dominánsabb nevezzük nyárnak-, a rosszak pedig ugye ősz és tél, ezeket pedig télnek, sokkal egyszerűbb lenne..., ja igen, elvitt megint, szóval betűszín:) ) nehéz megszokni, plusz a magentára szavazók jogosan vannak felháborodva, köztük én is:), de hát ugye az nem nagyon látszott...De nem érzem magaménak még és a blog is elvesztette hazafias mivoltát, ugyanis eddig cím piros, én fehér, G meg zöld volt. De leküzdjük majd ezt is, vagy ha más nincs beszólok a fejeseknek, hogy középen mi lenne ha kék lenne a zászlónk:D Na jó, ezzel még várok azért, mert sztem lenne akinek ez nem tetszene, de ha majd a világ királya leszek akkor úgysem szólhatok bele, bár belegondolva világkirályként írhatnék fehérrel is...hmm, majd meglátom:) Puszi

 

18 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://alvilagitakony.blog.hu/api/trackback/id/tr631420732

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

liquid_blog 2009.10.01. 15:36:56

Akkor most miről is szól a bejegyzés? :P
Lehet, hogy mooreman nem tud helyesen írni, de legalább van értelme. :D

(úgy érzem a mai hozzászólásaimmal a legkedveltebb rajongóvá léptem elő)

gyurkó 2009.10.01. 23:43:49

hát ez az baZd meg (csakazértis), hogy szólhatna mondjuk a tegnapi fishről, de ugye nem voltunk ott ezért erről szól, hogy milyen rossz is ez, plusz arról, hogy nem szoktam még meg a kék színt... Pedig nekem tök érthető volt mikor írtam:D De ne félj én is érzem, hogy nyáron azért a több koncert, több értelem vonalon haladtam... ja és azért köszi:D

mooreman 2009.10.02. 09:38:58

Kivételesen egyetértek, mert Gyékénykém, eddig is volt olyan, h egybefolytak a gondolataid írásjelek indokolatlanul rossz használatával vagy a mondatvég semmilyen formában történő jelölésével, de most valahogy télleg nehezen volt érthető.... Bár a mondanivaló nékem áttjött, szal Liquid, KABBE! :) Utálunk! ;)

mooreman 2009.10.02. 09:40:16

Ja és még annyit, h álmodozz csak Világ királya! Te kit, Te mit, Te mért parodizálsz???? :D:D:D:D Tod, h kimosom az agyad... így vagy úgy.... :D Na dógózzzzá! :);)

gyurkó 2009.10.02. 17:09:09

Na jó, először a betűszínem, aztán már az sem jó amit írok, szóval igazán kezdhettek leszopni, meg kéne sértődnöm lassan buzikáim:)

liquid_blog 2009.10.02. 19:33:19

Buzikáim?? :o)
Az egyik azt mondja kapjam be, a másik meg a folyamat elkezdését is kéri :D
Szép kis zenekar...
Rezsőőő, Veled mit csináljak???

mooreman 2009.10.03. 12:31:46

Basszus.... Lehet télleg langyosodunk??? Hohohoooo... :)

pöttyöslaszti 2009.10.04. 12:01:03

én már Kiscsillagon láttam,hogy ez a duo nagyon meleg:)

liquid_blog 2009.10.06. 06:51:15

Volt tegnap AT koncert az m2-ben Kaukázus után?

mooreman 2009.10.06. 11:23:38

Sajna nem. Rezsnek üzleti ügyek jöttek közben, így nélküle mentünk. De ott voltunk - tanulmányút célzattal - és sokat tanultunk. :) Pl azt, hogy mennyi gyík és divatmajom jön le dudorogni úgy, h fel sem tűnik neki, h nem is Prodidzsáj van.. Na de majd írunk róla... ;)

gyurkó 2009.10.06. 22:07:37

Te és azt meg sem kérdezed, hogy mégis honnan az információja, hogy mi lenn voltunk, mert hogy nem lett meghirdetve a bulaj...Szóval likvid? Kém vagy?:D

liquid_blog 2009.10.07. 07:26:35

Az. :o)
Nem volt nehéz kitalálni. Annyit kellett gondolkodnom, mint akkor, amikor a Szigeten Fish szólt mellettem, gondoltam megnézem az első sorban ezeket a ... :D
(ajjajjaj, micsoda emlékek: a Fruttikra kicsit már több energia kellett, hogy odataláljak, de ezt láttátok rajtam. :D )
Összegezve: gondoltam, hogy ott lesztek, de gyíkok közé én nem mentem.
Fú. Ez kb olyan hozzászólás volt, mint a Gyurkóé szokott. :P Mentségemre, most keltem...

mooreman 2009.10.07. 08:02:08

Szal ott voltál és nem akartál odajönni??? Vagy csak most mondod ezt, mert tudjuk, h nem is fértél volna oda, annyi gyík ropta körülöttünk. :)
Amúgy én meg azt hittem, csak betippelted, mert Kauk volt M2, aztán hátha bejön és bejött... De akkor Te is ottan voltál. ;)

liquid_blog 2009.10.07. 10:07:25

Hú, basszus, visszaolvasva én sem érteném a hozzászólásom.

Nem voltam ott, csak betippeltem... :D

mooreman 2009.10.07. 13:26:37

Nah akkor mégiscsak jól sejtettem eredetileg... :)

liquid_blog 2009.10.07. 13:41:01

Bocsi, baZZust akartam írni! :P

gyurkó 2009.10.07. 21:15:46

Na nézd csak, a szar bejegyzésem, komment rekordot dönt, látjátok, így kell megosztani a népet:D
süti beállítások módosítása