HTML

Alvilági Takony

Egy képzelt zenekar, képzelt baráttal,
igazi rajongóknak!!!

ATime

Koncert időpontok

LESZ

2011. január 14.
Egy laza AT JAM
B. City Pub

VOLT

2010. december 28.
Alvilági Takony Ünnepi
Mega AfterChristmas Party
feat. 30y, Jurij, Kipu
ééés a Taknyos Kölykök
Gödör | 0:00 órakor
/Gaben igazolt hiányzása!/

2010. július 16.
EFOTT (Pécs-Orfű)
AT Szülinapi Mega Koncert
Number Two Reloaded
EFOTT Special Limited Edition Buli
Pepsi Nagyszínpad | 0:30 órakor

2010. július 15.
EFOTT (Pécs-Orfű)
AT Közönség Találkozó
Dreher All-in Pub | 14.00 órakor

2009. június 5.
Spagetti Ház (Siófok)
Búfelejtő - Nyárköszöntő
AT Mega Koncert

2010. március 25.
BUDAÖRSI NAPOK - KCSSK
HS7 Vs. AT
,avagy
AT TAVASZNYITÓ TRASH-METAL EST

2010. február 26.
A38 (Budapest)
Vad Fruttik, AT

2010. január 29-30.
Sopron
Alvilági Téli Takony Túr(h)a

2010. január 2.
Gödör Klub (Budapest)
Kaukázus Búcsú Koncert
utózenekar: AT

2009. december 28.
Gödör Klub (Budapest)
30y, AT

2009. október 23...ööö...24.
Veszprém
23.00 órakor | AT Ünnepi Mega Koncert

2009. szeptember 6.
Zöld Pardon (Budapest)
Kiscsillag, AT

2009. július 18.
EFOTT (Baja)
AT Első Születésnapi Nagykoncert
Nagyszínpad | 00:30 órakor

2009. július 17.
EFOTT (Baja)
AT Vs. Rohadék és a Kíváncsi
Red Bull Zenehangár | 20:30 órakor

2009. július 16.
EFOTT (Baja)
AT Közönségtalálkozó
Velkepopovice | 14:00 órakor

2009. július 9.
A38 (Budapest)
FISH!, AT

2009. július 5.
Zöld Pardon (Budapest)
Kaukázus, AT

2009. június 5.
Spagetti Ház (Siófok)
Nyitóbuli

2009. május 31.
Pannónia Fesztivál (Várpalota)
AT Akusztik
AT Sátor | 07:00 órakor

2009. május 30.
Pannónia Fesztivál (Várpalota)
AT Mega Koncert
Jagermeister Sátor | 03:00 órakor

Utolsó kommentek

Basszus, már hetek óta nem tudok jó címet kitalálni...Ezt leszámítva persze:D

gyurkó 2009.10.09. 21:35

Igazándiból gondolkodtam, hogy miről is kéne írni, menjek bele a morris2 ugatásába, vagy a sok divatmajom szalaiéva éneklésébe, esetleg egy kis kreatív siránkozásba, hogy miért nincs valami jó hely bp-n...Amúgy ez utóbbi nem is olyan rossz, mert belegondolva szegeden, meg pécsett, meg fehérváron, meg több nagy városban is meg van az az egy hely, ahova járnak fellépni az alter zenekarok (Jate klub, Szenes, Fezen klub)  itt meg betolják őket a morrisba... Ahol, el is képzeltük, ahogy néhány zselézett hajú, felhajtott galérú (amúgy ez az ingviselet sztem azért terjedt, el, hogy lássa mindenki, hogy a titkos foltnak nyoma sincs:)) srác imitátor fényrudakkal remeg a sarokban, a tartós béke alatt, hogy ez meg most mégis mi? Na de persze nem így volt, hanem bejöttek hozzánk kicsit hering-partyzni...
De szép ahogy kb mindenre kitértem abból amit az első mondatomban írtam:) Viszont amit akartam, hogy van kis munkám, ilyen ideiglenes, ami fedezi a koncert kiadásaimat kbra:D erre szükség is lesz, mert úgy áll a zászló, hogy Veszprémbe látogatunk a nemzeti ünnep hétvégére. Mert ahogy fentebb is említettem, csak nem megyünk el a morris2be fellépni, mert képzeljétek, ha kaukon ilyen tömeg volt mi lenne nálunk...:D De erről majd úgyis, írunk vmit, ha Rezs le szervezte a helyszínt időpontot.
Ééééés van még egy képem is, bár Gnél is meg nálam is fenn van wiwen, de gondoltam, minden lehetséges médiumon megosztom:D














Korrekt mi? FISH!-en készült a szigeten, időpontot nem tudok pontosan, de kbra 16:43kor:D Több említésre méltó dolog is látható a képen... Az első és legfontosabb az, hogy Csuszka nevű fesztivál barátunk milyen hihetetlenül szenved, nos ez azért lehet, mert körülbelül 85kilót probál meg tartani, ugyanis a mi hős Gáborunk fogásán és gondtalanul boldog arcán látszik, hogy bizony ő nem nagyon veszi ki a részét a levegőben történő elhelyezésemből:D Aztán ott van a nagyon autentikus metálvillám, amit mindkét oldalon szabályosan kitartok, hogy véletlen se férhessen kétség az elszánt vad rocker mivoltomhoz:D:D Végül pedig ha vkinek, sértenénk a személyiségi jogait, hogy teszem azt mondjuk megjelenik a képen, akkor természetesen, amennyiben ezt jelzi, akkor egyből módosítom a képet:) Nah most ennyi volt, holnap vmi MUZIK érkezik majd Gaben nagy örömére... Csókeső (ezt most találtam ki, eléggé császár igaz? )

14 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://alvilagitakony.blog.hu/api/trackback/id/tr931439554

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

liquid_blog 2009.10.10. 02:44:35

Ilyenkor én még nem voltam?

liquid_blog 2009.10.10. 02:45:36

Vagy talán az a pocakos a háttérben narancsban? Vagy a bögyös pirosban?

Izabella a kövér nő 2009.10.10. 15:40:25

@liquid_blog:
Húúúúú liquid kabbe!!!!!
A pocakos egy ismerősöm, a "bögyös" meg én vagyok!!!!
Elmész a picsába!

liquid_blog 2009.10.10. 16:15:36

Húúúú basszus, akkor ebbe beletaláltam.

Bocsi :o(

liquid_blog 2009.10.10. 16:28:16

Lehet mentség a komment időpontja, meg az hogy olyankor sületlenségeket beszélek?

gyurkó 2009.10.10. 16:43:44

Hihi, látjátok, nem tetszett, hogy barátkoztok és most szépen már össze is balhéztatok, igazából mind bábok vagytok a kezemben:D Na de viccen kívül erre gondoltam utoljára, hiszen likvid te azt mondtad, hogy beszéltél is vele, hogy ő e az Izabella? De akkor ezek szerint tényleg nagyon szét lehettél:D:D:D

Izabella a kövér nő 2009.10.11. 19:02:24

Húúúúú basszus.
Nem emlékszem, rá, hogy ott bárki is beszélt volna hozzám:D teljesen ráflesseltem fruttikra.
Gy! Nem vagyunk bábok!Mért ne barátkozhatnánk? mért baj az neked?

Egyébként nem vesztünk össze. nem haragszom:D:D:D:de engem nehéz megsérteni!Nem veszek fel szinte semmit:D:D:D:

Izabella a kövér nő 2009.10.11. 19:09:49

Egyébként mit mondtam a kérdésedre Liquid?
Mert tényleg nem emléxem.

gyurkó 2009.10.11. 19:49:19

Dehogy baj, írtam is, hogy csak viccből mondom, hiszen nem titkolt szándékunk egy nagy összetartó rajongói közösséget létre hozni:D

Izabella a kövér nő 2009.10.11. 23:24:51

Akkor lehet, hogy a legközelebbi közönségtalálkozón, nem csak ti lesztek G-vel?
Már ha persze rendesen meghirdetitek, és be is tartjátok!

gyurkó 2009.10.11. 23:51:35

Erre amúgy már tényleg pontot tehetnénk, mert mi ott voltunk, velke 14kor csüt, nem tudom, ti hol voltatok...

liquid_blog 2009.10.12. 06:58:23

@Izabella a kövér nő: Nem tudom, mit mondtál. :S

@gyurkó: Én voltam már közönségtalin, kaptam is megigért ingyen sört, vagy az nem az volt?

Izabella a kövér nő 2009.10.12. 09:41:01

Hát értem!Akkor hogy lehetsz benne biztos, hogy tőlem kérdezted?

Gy! Nem voltatok ott!!!!!!Tököm tudja hol voltatok!

mooreman 2009.10.12. 11:18:48

Na a kutya meg a macska... Mi folyik itt!? :) Végre valami aktivitás!

Szal: Drága Izabella, MI, azaz M I, hangsúlyozom még egyszer: MI = GYÉ és ÉN ottan voltunk biza a ATKT-n!!!! Rezzsel és herkulájjal és 4 sörrel! Szal... Az h annyit ittál, hogy azt sem tudtad mi és merre és meddig... Az sajna nem lehet vitalap! :D;)

Liquid: be vagy Te baszva! :D Folyton... Azt sem tod, kitől mit és hogyan kérdeztél... :D De gec tetszett, ahogy benyaltad ezt a képes hasonlatot!!! ROHADT NAGY VAOLT! Szívből gartu és köszi az élményt! ;)
süti beállítások módosítása